Fy fan va äckligt!

Vet ni vad jag hittade i min hårbotten i förrgår? Jo en stor jävla klump! Fick direkt canserkänslor och bad Alex kolla på det. Men enligt honom så skulle det bara vara en "fettklump" som man tydligen kan få ibland. Men vet ni vad? jo det är en fet jävla finne i min hårbotten!! Både mamma och Steffie kollade in min botten idag och de såg ett par små röda prickar (finnliknande) och en stor. Fy fan va äckligt säger jag bara! Nej nu hoppar jag in i dushen och tvättar håret! Jag som aldrig har några finnar och allra minst i hårbotten!!


Fy fan va vidrigt!!

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Hade så också, det är "mjälleksem"

1, du stressar

2, orolighet

3, tvätta regelbundet, men schampo från apoteket!

2009-10-16 @ 07:30:03
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0