Gustav är hemma igen!!



Satt och gjorde en polisanmälan på lilla gustav när en byggarbetare kom innanför dörren.

Byggarbetaren - har inte ni en röd katt också?
Jag- Joo
B- Han sitter nere i centralkällaren och trycker. Vi har försökt locka ut honom flera gånger men han springer bara iväg.
Jag-Va???? "skakar" men jag sitter ju här och gör en polisanmälan :S

Jag följde med honom ned till källaren, in i någon smal och trång gång och ut i en annan källare (såg ut som en stor grotta) Var säkert 400-500 kvadratmeter stort och bara en massa trasig cement på golvet och mörkt som fan.
Jag började hysteriskt ropa - Gustav Gustav!! Och då hör man lite jamande och vips som det var så kom Gustav ut ur massorna och sprang rakt mot mig.
Jag bärde upp honom och han pussade mig rakt i ansiktet samtidigt som han strök sitt lilla söta ansikte mot mitt. Då kunde jag verkligen inte hålla Tårana borta och tackade byggarbetaren så mycket och sprang hysteriskt hem med Gústav, som naffsade åt sid matskålen på en gång! Tro mig, det var verkligen som i en FILM!¨

Så jävla glad att ha honom hemma igen! Har aldrig varit så orolig förut!!! har suttigt och gråtit i skolan två dagar i rad nu eftersom jag varit så orolig!

Vi älskar dig Gustav♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0