Hemma från skolan

Kände mig en aning nere när jag med bestämda steg gick hem från skolan vid 13.00 tiden. Allt vart helt klart förvirrande när svenskan helt plötsligt ställdes in och all snack om att NOn också skulle ställas in så drog jag hemåt. Men det är inte därför jag känner mig en aning nere...

Fick en komentar om att finnen jag hade i hårbotten igår kväll tydligen är mjällexem som kan komma om man är Stressad, och orolig. Men vet ni vad? det är precis vad jag är också! Sitter här med en hel drös med gymnasie kataloger och linjer blablabla och funderar ständigt på vad jag ska ta för linje...
Men är redan medveten om att jag INTE ska läsa varken fysik eller kemi på gymnasiet. De ämnena går bort på en gång...men funderar verkligen på att gå Samhälle med inrikting ekonomi. Funderade på att gå estet dvs musik då på lilla akademien med inriktning naturvetenskap. men vet ni vad? Jo Naturvetenskap funkar inte för mig! ALDRIG att jag läser fysik eller kemi när jag ändå har kontrollen över att kunna kontrolera min egna skolgång. Så antning Samhälle ekonomi eller musik...





Fasiken alltså! har så jävla mycket plugg att ta itu med också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0