Svar på tal!

Från någon jävla Columbus blablabla dock så råkade jag radera komentaren innan jag kom på detta, men det stod någonting istil med att "de photoshopar modellbilder och att det är därför de anses vara för feta när de är 178cm långa och väger 54kg och att jag tydligen ska ha ett IQ som en fiskpinne...

Mitt svar på tal

Slänger du inte lite sten i glashus där? Vad menar du egentligen med att de photoshopar bilderna och att det är därför man anses vara för fet med ett BMI på 17? Förstår du ens vad det är du har skrivigt din IQ befriade människa? Modellerna har ett RIKTIGT BMI på 17 men SEDAN photoshopar de bilderna så att modellerna kanske ser ut att ha ett BMI på 14-15!! vad är det du inte fattar? Hon på bilden väger 54kg men det SKA SE ut som att hon väger mindre!! Vem är det som har ett IQ som en fiskpinne va? your Shithead! Om du nu måste veta det så har jag ett IQ på ÖVER normal. Så lägg dig inte i saker du inte vet ett skit om va!

BTW ännu en liten fegis som inte vågar skriva vem den egentligen är! Tycker SÅ synd om dig din SUCKER!!!

Är på ett jävla humör idag ska ni veta so dont mess with me!

Kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0