Godmorgon på er!

Nu blir det verkligen inte mycket uppdaterade bilder i bloggen eftersom både kameran och mobilen gått sönder. Men får eventuellt låna mammas vattenskadade mobil under dagen. Måste försöka få ihop 2000kr till en ny mobil så fort som möjligt! Men har redan kommigt halvvägs så nästa helg hoppas jag kunna sitta här med en ny mobil och lite uppdaterade bilder.

Jag och mamma ska strax åka iväg till Tallkrogen för att hälsa på mina kusiner. Vid 15.00 tiden beräknas jag vara hemma. Ringer då Malin på direkten och ser hur det blir med Steffies Tjejkväll. Känns lite förvirrande just nu om jag själv får säga det!

Men nu måste jag nog äta upp min frukost, tåget går om 25 minuter!

Hörs // Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0