Gud va jag hatar Hösten!

Vaknade vid 4.00 tiden inatt av halsen värkte. Somnade om och vaknade igen vid 6.00 tiden. Gav då upp sömnen och gick upp och tog två alvedon och en kopp te.
Fy fan va jag hatar höstens alla sjukdomar! alla förbannade förkylningar!


Men tänkte vara hemma och vila åtminstone idag, och försöka gå resten utav veckan!. har så jävla mycket plugg nu satt det inte är sant! Men klart att man ska bli sjuk när man har så otroligt mycket att göra...något annat vore korkat..

Påtal om korkat. Kolla vilken dröm jag hittade på nätet nyss! Har alltid älskat Balmain inspererade skor. Och här har ni min Fashiondröm som jag i några år till bara kommer att kunna drömma om!


Nå vad tycks? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0