I´m back!

Vet inte riktigt vad jag ska säga om denna helg! Fy fan va en del människor är falska alltså! Speciellt tjejer! men mer om det tar jag upp lite längre in mot veckan. Är så jävla arg och förbannad när jag fick höra dem här grejerna att jag bara satt i hyperventilerade mest hela Lördags kvällen! Att man ens lägger ner sin tid på sånna människor!

Har så jävla myckt plugg den här veckan satt jag inte vet vart jag ska ta vägen...
Ont i halsen börjar jag få också. Verkligen perfekt tidpunkt!

Men nog med gnällande nu...Här får ni lite bilder från helgen, har nämligen en perfekt Usb kabel nu♥

 



Jag, Alex och Issa på ett fik i Kista Galleria!





Köpte en ny Randig topp från GinaTricot...Vart en vit/svart randig den här gången.



Dr Phil hjälp oss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Många som är intresserade av skorna. Först till kvarn med bäst bud får dem!

2009-09-13 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0