I´m home!

Kom hem vid 14,00 tiden och gick raka vägen till sängen! Vet ni vad som händer med mig när jag har det stressigt både utanför skolan och i skolan? jo jag blir sjuk! Dagen har inte varit något vidare, och halsen värker och huvudet dunkar!

Har så jävla mycket plugg att göra, plus att jag måste fixa malins design. hur ska jag komma bort från alla dessa måsten? det börjar seriöst bli liite för mycket nu! För mycket på fritiden, för mycket i skolan! Jag måste varva ner, men jag KAN inte! Fan det ska ju föreställa att jag skrev inlägget om att vi ungdomar inte är några maskiner, eller hur var det nu? Tror ta mig fan inte att jag ska bli psykolog. Orkar inte plugga mer! Men misstolka mig inte. Jag gillar att plugga, men hatar när det blir för mycket! Ska nog satsa på mäklare istället...




ja jag är nyvaken! Inga bra bilder därför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0