När ska folk ta och skaffa sig ett liv egentligen?

Satt nyss och kollade in lite olika bloggar och komenterade lite olika och så...Men fy fan va mycket elaka komentarer folk får på sina bloggar. Vist får man ju en o annan elak komentar på bloggen lite då och då, men vissa är ju får ju för fan överdrivet mycket! Vad är det för fel på folk egentligen? vad har man för liv när man sitter och skriver elaka saker om andra personer anonymt dessutom...Finns det något fegare man kan göra? Har inte era föräldrar uppfostrar er något bra eller? Jag skulle skämmas om jag var de!

Jag har aldrig och då menar ja verkligen ALDRIG skrivit en elak komentar till NÅGON! Jag har ETT liv och tillräckligt med saker att göra. Jag tänker verkligen inte lägga ner någon tid på att skriva anonymt i någon annans blogg bara för att JAG är så jävla missnöjd med mitt liv! Jag börjar skratta när jag ser en elak komentar vare sig det är i min blogg eller någon annans. Till er som inte har något bättre för er än att skriva elaka komentarer till folk, såhär ligger det till..

1. Du har ett totalt misslyckat liv!
2. Du har så jävla dåligt självförtroende att du måste sitta och trycka ner andra för att du själv ska må bättre
3. Du är avundsjuk för att du innerst inne vet att du är en så jävla dålig människa som inte förkänar nått gott i livet!
4. Du har INGET liv
5. Ingen uppfostran över huvudtaget. Som sagt skulle jag skämmas om jag vore dina föräldrar!
6. Du är avundsjuk på den du skriver till! av en eller flera anledningar...

Jo jag har ABSOLUT rätt. En person som mår bra, har bra självförtroende, gillar sig själv och har ett bra liv skriver inte elaka anonyma komentarer till folk för att trycka ner dem. och säg inte att jag inte har rätt, för det har jag och det kallas PSYKOLOGI mina vänner...

Till er som får eller har fått elaka anonyma komentarer på bloggen. Läs igenom dem här punkterna och kom ihåg vad jag sagt. Det är verkligen inte fel på dig, utan den som skriver komentaren.

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: v~

bra inlägg! (:

2009-09-22 @ 19:25:21
URL: http://wictoriapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0