Så himla dålig uppdatering!



Hinner nästan inte med att blogga längre. Är så himla mycket i skolan, och sen en massa andra aktiviteter där efter! Men bloggar så ofta jag hinner och kan! Kom iallafall nyss hem från skolan. Malin ringde mig direkt efter hennes sista lektion och bad mig komma ut. Utanför skolan möttes jag av ett 50 tal elever om inte ÄNNU mer! Malins lilla 14 veckores gamla kattunge sitter uppe högst uppe i ett träd! Och malin var helt förtvivlad!! Hon försökte ringa brandkåren men dem kunde bara komm efdter ca tre dagar, och med tanke på att kattungen hade ett koppel på sig så var risken stor att den skulle ramla ner och dö!

Stod där nere i ungefär en timme, med malin, Steffie och en massa andra! tillslut klättrade Kasim, upp i trädet och efter ca 1,5 timme så var lille skräckslagne Tyson nere! Good blessed you! säger jag bara!!!


Kommentarer
Postat av: Tove ღ

Tur att kattungen klarade sig !



Allt bra?

kram =)

2009-09-08 @ 18:29:04
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0