Vart lite fel idag


Var hemma från mötet med Gloria runt 16.00 tiden. Då hade tydligen tagenstbordets batterier tagit slut, och inga batterier hade man hemma heller! Mamma kom hem och fixade skiten. Så nu sitter jag här med en väl fungerande dator! Gud vad jag hatar sladdlösa tagentbord, som bara dör mitt i allt!

Hursom helst, så satte jag mig ner och pluggade lite det första jag gjorde, tills jag inte orkade mer och somnade! Känns som att jag gått på moln under hela dagen, så trött som jag varit!! inte kunnat konsentrera mig för fullt någonting idag!! hoppas bara jag kan somna ikväll, nu när jag redan sovigt några timmar...

Men nu ska jag nog gå lära mig lady gaga rosetten! Självklart kommer ett inlägg om hur man gör sen :D

Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: maria

Tack :)

2009-09-07 @ 23:53:42
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Sabiha!

Nu är det frågestund på bloggen!

Ställ gärna en fråga som jag kommer svara på ikväll! (:

Kram!

2009-09-08 @ 17:37:36
URL: http://sabihaochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0