Bloggen läggs ner!

Så nu är stunden kommen! pga av en massa olika anledningar så har jag nu bestämt mig för att sluta blogga på carrobruden. Självklart ska jag inte sluta blogga helt utan jag startar en ny och fräsh blogg så snart som möjligt. Av en massa  olika alnedningar så har jag valt att inte publisera ut den nya bloggdomänen då jag har en del personer som läser carrobruden som jag inte vill ska ha domänet till min nya blogg....Självklart kommer jag öveföra en massa gamla lite viktigare inlägg i den nya bloggen, tex inlägg under min sjukdomstid osv...
Maila mig på [email protected] om du vill ha namnet till den nya bloggen, och på så sätt fortsätta följa mig :)
Kram på er, och hoppas ni gillar den nya bloggen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0