Hårförlängning!

Funderar på att sy in lite löshår någon gång efter jul! Men är inte riktigt säker än! Ska ju förlänga ögonfransarna den 29/12 (för första gången) och är grymt spänd på resultatet! Ska även försöka få med mig Navida som också vill förlänga dem. I mars händer ju de riktiga grejerna :)
Men back to the thing, så orkar jag inte med en massa klipps som jag hade sist. Vist var det så enkelt att bara klippsa på på mårnarna, och inte ha de dagar man inte kände för det. Men i längden blev det jobbigt. Så nu funderar jag på att testa att sy in. Eller om jag kanske bara har mitt naturliga? som för övrigt blir längre & längre (sparar ut det nu tänkte jag)
Jag i mitt ljusa "klippsiga" hår ;)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0