Ibland tänker man tillbaka...

Satt och kollade lite gamla inlägg här på bloggen som jag skrev i december 09. Fick bara sånna flashbacks av att se alla bilder, av att läsa alla inlägg..Ibland kan jag till och med känna en längtan. Jag verkade må så bra eller är det jag som förträngt allt det dåliga? Allting verkade vara toppen! Känns som att hela mitt liv bara gått i spillror och nu måste jag sitta och försöka plocka ihop bitarna igen. Kolla bara bloggen? Den ser förjävlig ut en riktig jävla skit design det vill säga. Snart tar Fredrik datorn, min photoshop är spårlöst borta och min kamera har varit trasig det senaste halv året... Funderar på att byta ut till förra årets juldesign eller skulle det innebära allt för mycket flashbacks tro? När jag precis hade färgat håret kolsvart och klippt det i en kort "rihanna" frisyr och kallades för Vicktoria Backham i skolan. Vilka tider! Men är det någonting jag lärt mig så är det att livet går upp och ner.
Lite bilder från förra årets jul..
haha sur man såg ut :P
Jag ser verkligen ingenting bra i att blicka tillbaka sådär. Jag kan ju inte påstå att det ger någonting bra precis. Men man får helt enkelt tänka positivt, ska ju snart skriva min årsresumè, och tro mig år 2010 har varit ett SÅ händelserikt år, så det finns Så mycket att berätta :)

Kommentarer
Postat av: Navida

Ska börja blogga igen ! :D du måste fixa en data nu ocksååå !! <3

2010-12-25 @ 21:55:25
URL: http://aandclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0