Mcdonalds = Diktatur?



Var bara tvungen att pressa in ett inlägg! får skynda mig på innan febern tar över! så vad ska man egentligen tycka om det här då? Kanske inte världens grej att bli sparkad från mcdonalds direkt, fast själva prinsipen! Har man inte rätt att få uttrycka sina åsikter i sin blogg utan att få sparken? det är ju rena rama diktaturen om ni frågar mig! nu vet ju inte jag vad dte var hon skrev, men även fast chefen inte gillade det hon skrev så ska väll chefen klara av lite kritik?...hur feg får man vara egentligen? inte nog med det så går chefen ut på Facebook och skriver om händelsen i sin status. Usch vilken patetisk stackare....

Fast å andra sidan kan man ju undra om inte tjejen kunde tagit ut sina klagomål på chefen istället för på bloggen? fast å andra sidan, så ska man faktiskt kunna skriva vad man tycker och tänker på en blogg utan att få sparken. Väldigt oproffesionellt gjort av chefen tycker jag. thank good att det var bara mcdonalds det gällde, finns ju ändå inte en enda bra sak med stället! kan ju verkligen inte påstå att de gör någonting bra för männskligheten.

oj nu känner jag hur ilskan börjar ta över. Är på överdrivet dåligt hummör idag.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0