Ny Carro!

Nu är jag så jävla trött på det här! trött på alla falska och jobbiga människor som "förgyller" ens vardag! trött på att aldrig bara få ta det lugnt längre. Känns som att jag håller på spåra ur! guud vad jag längtar till gymnasiet nu! börjar ju ett helt nytt liv då, med en massa nya människor! ser starkt fram emot det. Är så less på folk som tror att dem kan köra med en hela tiden, folk som hela tiden attakerar och skapar problem. Varför inte bara leeeva? livet är tillräckligt jobbigt ändå, fok behöver inte göra det jobbigare eller hur? Tänk va bra världen skulle va om alla bara skötte sig själva och sket fullständigt i alla andra!

Tänk er vad fulla av hat vi människor är egentligen. Det är så svårt att lära sig älska en annan människa, medan det är överdrivet lätt att se ner på någon annan. Det räcker med att en person ställer sig i ett rum, och människorna i rummet tänker en massa elakt om den personen, vad hände med dem godhjärtade? dem som inte dömmer folk utan anledning?

jag har iallafall bestämt mig för att bli en ny MOGNARE Carro, som tänker mer på plugget och framtiden. Skiter man i plugget nu, som ändå blir den grund vi senare ska stå på, så kan man likahjärna gå dö. Finns inte någon som helst framtid utan skolan nu förtiden. Det kanske är dåligt, men så är det!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: YASMINE

Hej carro, har du lust att fixa min design ? :)

2010-02-02 @ 13:44:05
URL: http://yasu.blogg.se/
Postat av: YASMINE

hej carro, kan du fixa min design ?

2010-02-02 @ 13:45:28
URL: http://yasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0