Skrivning...

Jag måste bara få säga en sak! jag ÄLSKAR ATT SKRivA! låt det låta hur konstigt som helst! men det bästa som finns är när man sitter på en svenska lektion och bara skriver noveller, krönikor, reportage ja ALLT! det är så jävla kul! Att jag kan få MVG på en krönika när jag inte ens sett kriterierna, utan bara skrivit rakt av från mitt hjärta. Idag satt jag tex på en 90minuters lång svenska lektion och mådde as! känner mig inte så pigg för tillfället och har inte sån jäkla skolmotivation just nu om man säger så. Men när jag sedan fick börja på min novell så var det som att tiden bara stannade. Jag fick värsta Ideen och bara skrev och skrev och skrev, tills lisa abröt för att vi skulle sluta! Så jävla kul! En av mina drömmar i livet är faktiskt att göra mig ett namn och skriva en självbiografi! att bara få skriva! Love it!


Kanske någonting jag borde börja göra i bloggen allt oftare? :) ja vi får väll se :) skulle vara så sjukt kul ;)

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Kämpa på carro kämpa pååå! :D

Det känns så skönt att bara skriva av sig ibland, bara skriva skriva skriva!!! HELA TIDEN. Jag själv skrev krönika. Om min mobbning och övervikt..

Lycka till :D vad skriver du om btw?

2010-01-26 @ 07:41:26
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0