100 frågor about me!

Här har ni! Tog frågorna ur ett väldigt gamalt inlägg, men go for it ändå!

1. är du kär? - Jag vet inte...beror på hur man deffinerar ordet.
2. har du snusat? - nej!!
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nepp
4. har du legat i sängen brevid en kille? - ja?
5. har du blivit dumpad? - Nej
6. har du blivit slagen allvarligt? - Nej
7. tar du droger? - Nej
9. har du pussat en tjej? - Såklart!
10. hatar du någon? - Faktiskt!
11. älskar du någon? - ja men det klart <3
12. har några av dina vänner svikit dig? - Ja, fast sånna människor klarar man av att leva utan!
13. har du djur? - Tre Katter och ett marsvin <3
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - jadå :)
15. hatar du dig själv? - Varför skulle jag göra det?
16. gillar du orange? - enda gången orange är fint är på röda katter♥
17. har du haft/har oskyddat sex? - ja :S
18. har du nån sjukdom? - nope! fullt frisk!
19. har du skämt ut dig för den du gillar? - haha ja det tror jag nog xD
20. har du en gris? - va? nej!
21. har du en plattång? - absolut! men vill ha en till av någon anledning xD
22. har du en bror? - tyvärr! :S
23. har du sjukt bra humor? - såklart xD
24. är du brunett? - Svarthårig :D
25. gillar du att stå i duschen i flera timmar? - neej snabbt ska det gå!
26. tycker du om hästar? - aldrig varit en hästmänniska
27. har du en hund? - neej
28. har du skilda föräldrar? - japp
29. har du gått på simskola? - ja för några år sen
30. har du sagt bög till en kille? - sker några gånger på dag :( dåligt eftersom jag föredrar bögar framför hetero! Mycket roligare att vara med dem!
31. har du sagt fitta till en tjej? - haha aa xD
32. har du fuskat? - på vadå?
33. har du en teve på ditt rum? - japp, fast det är alex tv :S
34. har du lunar? - hade!
35. har du MSN? - såklart :)
36. har du en syster? - neej
37. har du bruna ögon? - ja :D
38. gillar du att fota? - sådär...
39. har du sett dig själv brinna? - neeej
40. hjälper du dina vänner? - alltid♥
41. gillar du tacos? - jaa ;)
42. tycker du att du är söt? - sötast♥
43. har du dansat? - såklart??
44. har du spelat fotboll? - ja men när jag var yngre...
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - nja, jo det gör jag väll
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - gud nej!
47. har du ätit sniglar? - nej och kommer nog aldrig att göra det!
48. äger du en locktång? - såklart :D
49. gillar du att tugga tuggummi? - ibland!
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - jaa!!
51. gillar du kläder? - gissa två gånger?? ;)
52. hatar du falska vänner? - absolut! finns ingenting värre! som tur är så märker man ganska fort vad det är för människor man umgås med :S
53. gillar du räkna matte? - faktiskt så ja :D
54. älskar du någon nu? - jaa :D
55: har du gråtit inför en vän? - ja det har jag ;(
56. kan du sjunga? - kanske...
57. har du sett nån dö? - nej
58. säger du vad du vill? - absolut!
59. är du stor? - nja det vill jag inte påstå xD
60. vad är ditt hela namn? - Caroline Alexandra Paraskevas
61. kan du tala spanska ? - neej men börjar läsa det i höst :) nu ger jag upp franskan :P
62. är du kortare än 1.60? - WTF?? xD neej 12 cm längre xD
63. älskar du sommaren? - jaaa .)
64. älskar du vintern? - jaaa :)
65. har du mer än 6 par skor ? - Är påven katolik??
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - ibland...
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - jada :D
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - nej ett par mer eller mindre
69. gillar du att städa? - ibland...
70. gillar du att sova länge? - nja..
71. har du vart med om en olycka? - ja det har :) när jag var liten och skulle på Cirkus med pappa så rasade hela cirkustälten och massa blev skadade! Sen dess har jag hatat cirkusar...
72. är du förvirrad? - sometimes :)
73. har du mer än 6 par byxor? - absolut :)
74. har du förlorat en vän? - jaa ;(
75. gillar du att shoppa? - absolut :D
76. har du varit i paris? - Nej men vill åka!
77. gillar du spindlar? - har värsta fobin!
78. klarar du dej själv? - absolut :Deget  ansvar är min grej xD
79. har du lagat mat? - ja såklart xD
80. är du klantig? - jätte! ;(
81. har du foppatoffler? - verkligen inte!!!
82. har du mer än 20 låtar på din data? - självklart :D
83. sminkar du dej innan skolan? - Asbolut!!!
84. har du träffat en kändis? - jaaa :)))
85. har du mer än 7 par nagelack? - men vad är det här för frågor!! självklart har jag det!!
86. har du busringt? - haha omoget men jaa :D
87. har du skällt på din bror? - varje dag!
88. har du en vän som skiter i dig? - HADE! sånna vänner ska man INTE ha! de borde skjutas xD
89. har du velat göra saker men vågar inte? -  jag vågar Allt!!
90. sover du med nått gosedjur? - nej de tar bara plats ju :O
91. har du åkt nånstans utan att du får? jaa haha
92. vill du bara bort ibland? - jaaaaa
93. har du tältat? - nepp
94. har du brännt dig? - ja fast ingenting alvarligt
95. har du lekt med levande ljus ? - när jag var liten....
96. har du lekt anden i glaset? - när jag var liten....
97. skäms du ibland? - mm men BARA ibland...
98. bor du i skåne? - neej Stockholm♥
99. var denna fråga borta? - WTF???
100. är du på sista frågan nu? Är jag det eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0