Bloggpaus

Nu känner jag faktiskt att det är dags med en liten bloggpaus innan jag fått min dator fixad. Känns som att jag inte riktigt kan sköta bloggen ordentligt utan min usbkabel, kamera och stationära dator. Alltså stoppar jag alltså mitt bloggande ett tag för att sedan när jag har en fungerande dator, ta tag i bloggen ordentligt. Känns lite bättre än´att sitta och veva in massa skitinlägg utan några som helst nytagna bilder :D

Så vänta bara :) jag är snart tillbaka med en ny bloggdesign och en ny långhårig carro, nu när löshåret är på :) riktigt fint och naturligt vart det :)

Puss på er och vi syns snart <3

Kommentarer
Postat av: j e n n y

söt blogg :)

2010-03-05 @ 15:51:05
URL: http://sthls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

kan du inte visa hur du sminkar dig sen när du börjar blogga igen ? ♥

2010-03-06 @ 16:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0