Hemsk dag!

Seriöst! på riktigt! Det har varit en såå hemsk dag idag! Låg och vände och vred på mig hela natten i stort sett fram tills att alarmet ringde på morgonen. Första Måndagen efter ett lov är ju ett helvete!Inte nog med det, så verkar det helt enkelt inte vara min dag annars heller. Missade T-banan precis, blev illamående i skolan, när jag tänker på allt jävla plugg. Ett tag funderade tom på att droppa Gymnasiet. Men det kan jag ju fan inte göra! Utan gymnasie eller högskole/universitets kompetens kommer man ju ingenstans i livet! Men pust, ibland funderar jag på om jag verkligen gjorde rätt val, när det gäller gymnasium. Känns som att jag skulle gått Jensens Sam Journalistik linje iallafall! Samitidigt som jag trivs så jävla bra på Nordiska. Men kan tänka mig att jag tänkt tvärt om, ifall jag nu gått journalistik. Gäller bara att samla tankarna! Det har gått två månader och jag känner mig redan helt slutkörd. Nej att tvunga sig själv till plugget varje dag, när man är så skoltrött som jag är för tillfället! Nä absolut ingen höjdare! Men försöker bita ihop varenda jävla skoldag! Och hoppas från botten av mitt hjärta att denna orkeslöshet bara är någon höstgrej!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0