Lite ändringar!

Vart lite ändringar ikväll. Ska strax ner till centrum & möta Emil, Fredde, Navida & Alex. Vi ska iväg till Heron City och kolla på Saw 3D. Men måste skynda mig nu! har ju inte haft någon dator under lovet, och tro mig, jag har såå mycket att berätta! Båda bra och dåligt! men en sak är säker, måste göra någonting åt min frustration nu innan bion. Gosh va trött jag är på alla människor som tror att de vet exakt allt om mitt liv :O Det ända som vet hur det egentligen ligger till är jag själv eller hur? Och jag anser att jag har tillräckligt med saker att tänka på, är trött på att hela tiden få bära andra människors bördor! Så passar det inte så dra okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0