Måste kila!

Vaknade upp imorse, och kunde i stort sett inte se någonting. Utan att fatta ett skit så gick jag upp och gjorde i ordning frukosten som vanligt. Från ingenstans kommer den där äckliga huvudverken, huvudvärken med ett annat namn, Migrän! Borde förstått det när jag vaknade! Har bara fått såhär en gång tidigare, och det var en natt i sommras. Gick och la mig, somnade och vaknade smärtfritt. Vart attltså ingen skola idag. Migrän är verkligen ingenting att leka med finns ingenting värre! Förutom isånnaf all öroninflammation (jag var öronbarn när jag va liten) fyfan!
Men nu har allting lagt sig och jag ska åka in till Liljeholmen och gymma med Navida♥
Take care♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0