Projekt pågång = dålig uppdatering

Men det är TopSecret! Ingenting för allmänheten alltså! Hursomhelst så vaknade jag vid 9.00 tiden. Fredrik ligger fortfarande & sover den sömntutan. Så jag tänkte att jag utnyttjar tillfället till att blogga lite. Sitter här i morgonrock och äter chokladglass. Pms tiden är igång, och är det någonting jag lärt mig så är det att livet går ut på att leva det tillfullo! Varför skulle jag sitta här med en torr sallad, när det finns chokladglass i frysen. do you get the point? Självklart mår man ju bättre av en hälsosam kost, men enligt mig så är chokladglass minst lika hälsosamt för psyket som torra spenatblad är för fysiken.
Så jag säger som en gammal kompis sa en gång i tiden -Här är det inga bantningsmetoder som gäller! här äter vi precis vad vi vill, när vi vill, och hur mycket vi vill, utan att tänka på det. När jag ändå har kommigt igång så måste jag ändå påpeka hur otroligt synd jag tycker det är om normala, friska och sunda tjejer, som får dåligt samvete / ångest så fort det käkat någonting unhealthy! I know jag har ju själv varit där...Men ju fortare man inser att det finns roligare saker att fokusera på i livet, desto bättre kommer du att må! Jag är glad att jag är där jag är idag, jag är hur konstigt det än låter tacksam för att jag hamnade i skiten som jag gjorde 2007. För det har lärt mig så jävla mycket! Det har fått mig så otroligt jävla stark idag! Idag kan ingenting bryta mig! Och jag ser livet & saker med helt nya perspektiv! Vist kommer ju tankarna alltid att finnas där fast till en rimlig gräns. Idag skulle jag aldrig tänka -oh no ja kan inte äta det där, jag kommer bli fet! för vet ni vad? jag är ledsen att behöva säga det, men det sitter BARA i era huvuden! Är man så jävla olycklig & osäker på sig själv att man som normal kille eller tjej tänker på detta sätt, då är det någonting som gått riktigt snett! Vad, kan jag inte svara på, men hump media kanske? modeller? eran egen självkänsla? osäkerhet? yeah you name it! Allt detta har faktiskt stämt in på mig en gång i tiden. Men idag är jag starkare! och det hoppas jag att fler kommer att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0