Skoldax!

i 7an moahaha jag och Alex lekte på HeronCity!
Jag & mamma på en fika i GamlaStan innan mitt utvecklingssamtal i 7an. Hade precis varit på NIKE för att se hur det var, samt bli informerad om dagbehandlingen osv...kul? sajk!
Ojoj nu måste jag nog börja åka! Börjar vid 9.45. Förstår inte hur jag ska klara dagen när jag vet att illamåendet kommer att skölja över mig snart :S möjligtvis om jag bara sitter av varenda lektion, men vad är grejen? Jo närvaron! Behövs ju för tillfället!
Efter skolan har jag min pianolektion & efter det blir det förmodligen gymmet med Navida! hm...gymma varje dag? men vill man bli snygg och vältränad så...
Men nu måste jag börja gå!
See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0