SmexSmex

Nej jag hade inte fest ihelgen, även fast i stort sett halva V***** tror det. Jag tänker absolut inte förklara mig. Vi hade skit kul! Mamma bestämde sig för att ha en egen fest och bjuda hit några av hennes kompisar, varav jag bjöd in några av mina närmaste. Snacka om att man inte hade några förväntningar. Festa med mamsen lixom! Men vet ni vad? Det var såå jävla kul!! Det vart inga jävla problem snack, alla dansade, drack, hade vispgräddskrig, fottade, strulade och skrattade! Den här festen slår fan min 16års dag, med hästlängder! Så Tack för en skit kul kväll, Fredrik, Emil, Navida, Yasmine, Zeinep, Guggi, Mamma, Pekka, Linda, Alexandra och resten av gänget!
Menmen...Snacka om att man var bakis dagen efter! vaknade upp i min säng bredvid Emil & Yasmin. Smex för honom att vakna bredvid två brudar lixom ;) Lär ju inte hända honom så ofta moahaha ;)♥
Morot morot på väggen där säg vem som gulast i ansiktet är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0