Dålig på att blogga

Ja jag vet....Men vet ni hur mycket jag egentligen har att göra nuförtiden? Skolan & Gymmet tar verkligen upp hela min tid :S Inte nog med det så får jag ju inte blogga när Fredrik är här heller Suck!
Så mårnarna innan skolan börjar lär bli den bästa tiden att blogga på! HAr ju hela en halvtimme kvar innan jag måste rusa.
Kanske kan börja med att berätta kort om vad jag gjort i helgen? Jo i Fredags gick jag på bio, då mamma & Sodan ville ha lägenheten ett tag för sig själva, vilket betyder att jag och brorsan blev så gott som utkickade! Men hursomhelst så valde vi tillslut att kolla på filmen "tusen gånger starkare". Död som jag brukar vara varenda Fredagskväll så däckade jag på en gång när jag kom hem!
Lördagen spenderades med tjejerna! Jag mötte upp Sofia & Navida i skärholmencentrum för att sedan gå äta lunch tillsammans. Vi åkte därefter hem till mig, för att sedan gå ner till ICA och handla massa godis & Snax för ett filmmaraton! Vi kollade på film, medan mamma stod och kämpade med att bli klar med Pizzan och bullarna under kvällen! Vid halv tolv tiden vart allting klart och vi satt framför TV`n och åt mammas nybakade bullar!
Riktig myshelg alltså med andra ord!
Sometimes I Love my life!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0