Gissa konversationen

Såhär kan det se ut när man messar med *****!
Hemlig: tjockis :) allt bra?
Jag: haha jadå det funkar väll själv då? :)
Hemlig: Gött, fan bra asså ;) Lång tågresa hem nu bara.
Jag: Haha okej kul för dig dah ;)
Hemlig: Nej kul för dig. Betyder att jag har tid att smsa ;) va fan ville du för nån dag sen? vakna med typ 10sms från dig :O
Jag: haha ja jag vet :O men du din dryga sak vägrade ju höra av dig så ne nu tänker jag inte säga. Och nee jag är inte psykiskt sjuk jag lovar!
hemlig: haha jag har inte sagt de, men eftersom du själv tror att du är psyk så är det naturligt att ja oxå tänker i samma banor gumman..;)
jag: haha nej nu räcker det! xD Btw får jag fråga dig en sak?
Hemlig: fråga får du göra :)
Jag: Du verkar vara en ganska öppen person om du fattar? men går du alltid från till tjejer sådär random? xD
Hemlig: Suck..hur länge har du tänkt på den där frågan tjockis :)
Jag: länge nog nu ;)
Hemlig: haha söt du e ;) jag kommer bo i Sthlm på Onsdag
Jag: Men vadå bara under Onsdagen?
Hemlig: jaa, skulle byta däck på alla bilar :P
Jag: ehh okej?
Hemlig: Äh ingen idee att förlara ;)..
Jag; ne kanske inte...men vadå så pantad är jag väll ändå inte?
hemlig: haha man kan väl säga såhär, kommer inte ta med dig på nån mer film där åldersgränsen är över 11 :)<3
jag: hahah men vadå? det var ju inte en åldersgräns på över elva? plus så kan jag slå vad om att du fattade lika lite av filmen som jag :)
Hemlig: Jag fattar allt gullet..:) borde stå på biljetten: vi vill varna blåsta tjejer för intellektuella scener. Vänligen ta med en smart pojkvän som kan förklara filmen...Suck..;)
Jag: hahahah ***** du är ju fan knäpp xD<3
hemlig: Du är inte den första som säger det <3
Jag: haha ne jag förstod det <3

Hmm..haha någon som kan gissa vem denna hemliga person är? Den som lyckas svara rätt får en länk haha! Navida kom igen nu jag vet att du vet  (maybe your boyfriend)XD ♥

Kommentarer
Postat av: Navida

hahahahhahahaaha JAAAAAG VET !!! :D

2010-10-12 @ 15:05:18
URL: http://aandclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0