Kroppen säger ifrån?

Fyfan va skit man mår! nej nu känns så det som att jag blivit lite extra gnällig i bloggen. Men hursomhelst så börjae allting på t-banan i morse. SL hade ställt in något tåg vilket ju resulterar i att det blir proppfullt i de fungerande vagnarna. För det första så vart det en stressig morgon då jag mest bara klädde på mig och rusade ut genom dörren. Sedan kommer man till en proppfull tunnelbana och hamnar längst in! Fick knabbt någon luft och klände hur det höll på svartna för ögonen! Kan tänka mig att det berodde på att jag varken sovit eller ätit. Det händer ju mig ibland att blodsockret är så lågt att det bara svartar och man typ faller ner på golvet i en stor hög. Men vanligtvis så går det över. Den här gången var jag tvungen att rusa upp till skolan, ha min musikteori lektion ihopp om att det skulle gå över. Men det gjorde det inte, så jag bad pappa komma och hämta mig då jag absolut inte skulle våga åka T-bana i det läget. Tänk att svimma på T-banan? Men han var för upptagen, så jag gick och mötte bagge i Liljeholscentrum, där jag vilade ett tag. Men när hans lektion dock började så gick jag ner till ICa köpte en liten chokladkaka, och tog närmaste tub hem. Dock så mötte Alex mig i vårberg centrum eftersom jag inte var i form för att ens våga gå hem själv. Var så jävla rädd för att bara plaska ner på marken. Så jävla pinsamt!
Hursomhelst så har jag nu sovit i 3timmar och sitter nu och äter en skål med vaniljyoghurt och frostis. Måste börja ta hand om mig nu! Stressar som bara den på dagarna, en del ämnen i skolan går åt helvete och den 30 november har jag två tunga omprov att göra samma dag. Hemma är det mycket som ska fixas, ett piano måste inköpas, rummet ska möbleras om, samtidigt som det ska pluggas, träna piano, sjungas osv....Detta har lett till att jag fått en massa klåda på överkroppen, som kliar och kliar. Nu har det utvecklats till blåsor som även kallas "stressblåsor" som kliar som bara den, tänk er att ha myggbett på hela överkroppen! plus att jag inte sover på nätterna då jag mest bara ligger och tänker. Det är klart att kroppen tar stryk! Är så grymt glad över att det är lov nästa vecka! Då ska jag bara ta det lugnt heeela lovet!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0