Kvällens Middag

Har suttigt och flifflat lite med bloggdesignen nu i nästan två timmar! Men fick avbryta för en middagspaus för någon timme sedan. Idag vart det Pannkakor med grädde & Sylt till middag! Känner mig verkligen grovt nyttig idag (not). Men äsch ingen idè och bry sig riktigt känns det som.
Nu ska jag nog ta och lägga mig i ett bad tänkte jag.
Hörs snart♥
BTW är det bara jag som tycker att sylten verkar lite halv creapy i svart/vitt format? ser ju ut som hm..lakritssylt eller kanske svarta maskar omslingrades runt pannkakorna. Haha nä fyfan börjar bli smått äcklad av mina skumma tankar! Men jag lovar att det är vanlig hederlig sqeezy jordgubbssylt från BOB you know"♥

Kommentarer
Postat av: evve

gott :D

2010-10-19 @ 23:59:13
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0