Lördags kvällen!

Har inte haft en så dålig dag på länge! verkligen ingenting blev som jag hade tänkt det! Fredrik gick nyss då han skulle ut och träffa några kompisar. Hade absolut ingen lust då jag mestadels är så sjukt iriterad på allt och alla idag. Att folk bara tror att de kan bete sig hur som helst, kan folk kanske börja tänka lite mer på andra och inte bara på sig själva hela tiden så skulle vi komma så jävla mycket längre! (BTW Navida jag syftar inte på dig, you know what i mean ;))
Så nu tänkte jag ha en myshemmakväll en Lördag all by myself och ladda inför morgondagen med lite pannkakor med grädde och sylf framför en sjukt bra film, samt en hel del Thesims3 spelande!
Tror för övrigt verkligen att det behövs idag! Fuck off alla där ute nu stänger lilla ensamma Carro av mobilen, för att inte höras av med någon ikväll precis som förr i tiden. Nu ska jag gå mysa med lilla mamma♥
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0