Mår inte så bra..

Halsen ömmar, kanske är den lite svullen också? Tror inte att jag kommer iväg till skolan idag igen. Börjar bli trött på det här nu! Har även fått en massa jävla stress exem på vissa ställen på kroppen :S Blir alltid så jävla stressad när jag aldrig kommer iväg till skolan! orolig över min frånvaro, närvaro ja allting! längtar så till höstlovet! Just nu så är skolan absolut ingenting för mig! Har iallafall gjort klart min engelska låttext nu på morgonen. Varken svårt eller jobbigt! Men som tur är så missar jag bara två teoretiska lektioner idag, dvs en Engelska A lektion samt en Historia A lektion. För övrigt så håller det på gå åt helvete för mig i skolan just nu, känns det som iallafall. Kanske för att jag inte vet? Vet inte alls hur jag ligger till i de flesta ämnena :S Får försöka resonera det såhär:
Matematik A -Ligger på ett VG i dagsläget..
Svenska A Mvg/vg på teoretiska uppgifter
Engelska A Ingen koll alls :S
Sång Funkar väll
Piano (biinstrument) Funkar
Gehör A Kan tänka mig att det går ganska bra
Musikteori A Kan tänka mig att det går ganska bra?..
Histora A Åt helvete! ett restprov och absolut ingen koll alls :S
Samhälle A nja G tror jag att jag ligger på i dagsläget
Kör A Ingen som helst aning
Idrott o hälsa A ingen kommentar
Natur A Katastrof!

Så, har en del att ta tag i om man säger så! Men blir nog hemma och bara vilar idag...Borde inte alls se detta som något konstigt eftersom det alltid blir såhär varenda jävla höst sedan 07. Suck alltså! Vad kan muntra upp mig? just nu absolut ingenting. Nu tänker jag gå lägga mig och sova & stänga av mobilen!
Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: evve

s: ohja! :D vad gör dudå?

2010-10-18 @ 09:59:18
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0