My trainingDiet!

Måste strax börja rulla mig iväg mot skolan! Men innan dess så tänkte jag berätta lite kring min och Navidas träning.
Vi har ett 12 månadser kort på sats som gäller på alla sats center i hela sverige. Vi började träna förra veckan, mestadels för att fy snygga och starka kroppar till vår greklandsresa i sommar. Men även för att stärka oss själva som personer. kortfattat så lever jag ett helt annurlunda liv idag än vad jag gjorde för ett halvårs sedan!
Vist festar jag som jag även gjorde då, men på ett lite mognare sätt idag och inte alls lika mycket! Skolan kommer alltid i första hand vilket betyder att jag inte alltid kan vara bakis på söndagarna längre!
men i och med att jag börjat träna så har jag även börjat äta mycket mer hälsosamt!
En vanlig frukost kan tex se ut såhär!
Yeah i know tyå 98% socker i risifruttin, men kände att jag var i behov av en sockerkick den dagen! xD
En fetaost omelett med en vitamin well till det :P
Dagens lucnh bestående av fullkornsmackaroner (dock inte så mycket) paprika,gurka, fetaost, bladspenat, rödlök, olivolja, citron och salt!
Även chiqitas smoothie är en favorit att traska omkring med i skolan! ger en jävla energi ska ni veta xD
Så här har ni nya Carro!
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: evve

åh, älska risifrutti :D

2010-10-04 @ 21:05:00
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0