Stopp! Stanna! Jag ska göra en NEDA!

Satt för en liten liten stund sedan och kollade in Joannas blogg. Ni vet hon som levde med Anorexi från Tv-programet Tonårsliv. Blev så sjukt inspirerad av en tatuering som hon inom kort ska göra. Jag har alltid velat göra en tatuering som symboliserar kampen mot ätstörningarna/anorexin, man har ju sett folk på tex Miami inc som gjort stora tatuering som symboliserar just deras kamp mot ätstörningar. Tex stora blommor som i stort sett täcker hela överkroppen. Men jag skulle vilja ha någonting mer diskret. Så vad passar då bättre än en NEDA tatuering på Höger höft istället för mina hjärtan som jag tidigare hade tänkt mig.
NEDA-tatueringen står för National Eating Disorders Accosiation Och tatueringen är alltså deras symbol. Ser möjligtvis ut som ett halvt hjärta på ena sidan och en vägslinga på den andra. Åhh vad jag vill ha denna symbol tatuerad på höften just nu! Någonting som jag förmodligen heller aldrig kommer att ångra! Skulle verkligen betyda skit mycket!

Kommentarer
Postat av: linda

Riktigt snygg tatuering! Funderar starkt på att göra en sådan tatuering bak i nacken. Har kämpat med ätstöningar och gör det fortfarande än idag.

Jag undrar vet du lite mer vad tatueringen står för?



Svara gärna till min hotmail. Styrkekram till dig!

2011-01-15 @ 15:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0