TRESemmè VS Syoss

Ingen kommer väl undan Syoss & TRESemmè produkterna, som idagsläget blivit väldigt omtalade. Både säger ju sig tillföra sallongskvalitè men till ett rimligare pris. Jag har valt att testa båda två under olika perioder. Jag har sedan sex månader tillbaka endast används TRESémmes produkter, men tänkte göra en liten förändring då jag helt enkelt tröttnat på dem. Jag valde istället att skaffa fram Syoss Shampo Balsam. Shampon / Balsam för sig gör ju inte så mycket skillnad, men min personliga favorit blir dock ändå Syoss produkter då håret får en mycket fräshare och mildare lukt än efter en TRESemé kur. Tycker även att håret känns fräshare lenare och allmänt friskare med Syoss produkter. Men som sagt det där får var och en avgöra, då det i stort sett är exakt samma sak, fast med en annan "label"
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: evve

va bra att veta, har själv testat syoss hårinpackning om den var grym :D

2010-10-07 @ 23:26:32
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0