Back on Track

Ja jag vet! Det har varit en tuff vecka! Men nu är det Måndag vilket betyder nya tag! Försökte ta en så lugn helg som möjligt men det gick väl sådär...
Pågrund alla omständigheter så stannade jag hemma i Fredags. Gick ner till Ica och handlade massa skit och gick hem och la mig framför Tv`n. Vaknade sedan av att Fredde stod och stirrade mig rakt i ögonen, ganska creepy sätt att vakna på. Hursomhelst så sov Fredde över hela helgen. Navida kom förbi en snabbis i Fredags och vi hyrde några skräckisar som vi kollade på hela kvällen. Lördagen vart inte så händelserik den heller. Var tvungen att pallra mig till Essingekyrka för att ha en extra sånglektion. Som tur va så mötte jag ju på Yulia, Ellen och Liselotte på vägen, annars hade man ju aldrig hittat dit! Vid 5 tiden kom jag hem och mötte upp Fredrik det första jag gjorde. Därefter mötte vi upp Alex och Navida för att gå och äta middag på donken...
Likt Fredagen gick vi sedan bara hem till mig och Hyrde film. Micke kom över en sväng. Människan bor ju i Råcksta (minnen i know) så egentligen tänkte han och Fredrik sova över. Men de drog iväg vid 23 till någon kompis. Så jag satt för det mesta framför TheSims3 under Lördagskvällen innan Fredrik kom tillbaka.

Där har ni min helg i minsta detalj ;)
Men nu måste jag nog fortsätta med min engelska text som ska vara klar på Torsdag. Pust 5 sidor ska det bli....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0