Carro börjar blogga igen!

Hej sötnosar!
Nu är jag så förbannat jävla trött på att inte ha någonting att göra med alla tankar som virar runt i huvudet. På grund av att jag inte haft en fungerande dator på snart ett år nu, så har det inte blivit så mycket bloggande förmin del. En tid bytte jag ju blogg till och med. Förstår inte hur jag tänkte på den tiden. Men nu kan jag meddela er alla att bloggen setts igång snarast. Ska iväg på Onsdag och köpa min efterlängtade dator, men sålänge använder jag älsklingens dator.
Men milda morrhår vad jag är sen! nu är det dags att sätta igång med allt arbete inför "The new Carrobruden" Gamla onödiga inlägg ska raderas, bilder till headern ska tas, headern ska designas, yeah you name it!
Vi hörs strax!
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh perfekt :D nu ska vi båda bloga och dååååå blir det massoooor med bilder också :D:D:D du får hjäpla mig att fixa om min blogg lite har bara det här för tillfället :P

2010-09-12 @ 15:34:19
URL: http://aandclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0