Lång håltimme var det va?

Sitter i skolan just nu och har min ultralånga håltimme...sprang iväg till coop snabbt och köpte min lunch. I och med att det är PMS tider så fick det bli en chokladkaka och en cola till lunch. Skulle aldrig orka hålla humöret uppe annars. Slutar ju ganska sent idag, vilket är omkring 16.20, då jag har Historia A som sista lektion. Åker nog hem och pluggar matte på en gång då eftersom det är prov imorgon. Fredrik får komma över och hjälpa mig lite också, han är ju duktigare på matte än vad tröga lilla jag är ;)



Btw någon som ser vad det här egentligen är? ;)

Kommentarer
Postat av: tilde

en tårta? :d

2010-09-14 @ 21:36:08
URL: http://tinkitild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0