Nu ska ni får höra nånting som jag vill tala om, jag såg en...

osv...
Någon som förstår vad det här är? (nä förstod nästan det)
Det här är min ultimatla förändringsfaktor! hmm...säger det dig kanske något? inte?
Min första förändring sker på tisdag klockan 17.30 på klippoteket. Där ska jag nemligen pierca naveln;) Känns väldigt bra att göra det på klippotek1 då både jag och min lillebrorsa gjort våra piercingar där. Dock så gjorde ju han tre styckna samtidigt, men det är en annan historia ;) så att det inte blir på något trashit oproffesionellt ställe ni vet ;)
Madde heter tjejen som kommer tatuera mig om någon måndag har ingen bestämd tid än. Men det blir en Gklav på den högra ankeln, som kommer att stå för min kärlek till musiken. Och Kommer även att göra tre pånågot sätt ihopsatta hjärtan, (där jag ringat in på navelbilden you see?) Som kommer att stå för Mamma, Pappa & min lillebror Alex

Sist men inte minst ska jag ha texten och även darin låten "Only You can save me" i nacken. och ja behöver jag ens förklara vad det står för? ;)
Självklart görs inte alla tatuering på samma dag, då det enligt madde skulle göra allderles för ont, och ta allderles för lång tid.

men blir ju självklart klar tills Min, Sofias & Navidas Greklandsresa i sommar ;)

Ååå jag älskar förendringar ;)!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv:

Kollar på TV och svarar på kommentarer.

Mårs det bra med dig idag då??♥♥♥

2010-09-14 @ 18:59:40
URL: http://neidish.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv:

Jag mår prima

2010-09-14 @ 19:11:33
URL: http://neidish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0