SL= förstörde hela min morgon!

Mötte upp Emil på T-bane perrongen i morse. Det visade sig att alla T-banor på Rödalinjen var utan ström. Vi stod där i kanske en halvtimme medan perrongerna fylldes på med morgontrötta resenärer påväg till jobb eller skola. Vi bestämde oss tillslut för att gå hem till mig och bara chilla ett tag. Men Emil började gå hemåt efter ett tag och Fredrik kom då hit istället. Nu ska jag strax gå ner till Skärholmen då jag har mitt vanliga möte med Gloria.
Det vart alltså ingen skola idag...:/ Suck asså!
Men ska gå iväg och göra lite nytta nu, See U!
Puss!
Min nya halsduk är så jävla murrig ;) älskar den!

Kommentarer
Postat av: evve

fan va gosig halsduk!

2010-09-30 @ 02:26:13
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0