Trött

Är så trött. Vill bara sova. kommer ihåg att jag kom åt min navel piercing under natten. Fyfan vad den ömmar nu! Kommer spendera dagen under täcket. Det vet jag. Har knappt ätit någonting på två dagar. Undra om det kan bero på mitt dåliga humör. Känner hur jag vill att allt ska bli som förr. Då var man iallafall ren. En tom mage = en ren Carro så är det bara.
Tänker inte prata med någon annan idag än Fredrik. Han är på polisförhöret just nu men kommer hit direkt efter. Tänkte springa ner till ICA och handla lite skit innan dess och fixa några filmer. Där har ni min dag. Tänker ligga här och dega hela dagen. Bort från all verklighet bort från all skit. TheSims3 funkar inte heller då Fredriks dator överhettas och stängs ner. Man kan ju säga att jag själv överhettats ganska så ordenligt de senaste dagarna och nu stängs jag ner. Igår kom skit efter skit efter skit. Fyfan va trött man blir på människor :O Så nu ska jag försöka samla tankarna idag och bara vara. Struntar i skolan idag, den skulle bara vara ännu ett belaster. Fyfan vad allting bara kan vända från dra till dåligt på bara någon dag!
vi hörs under bättre tider sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0