Vart inga kvällsinlägg?

Fredde kom hir igår vid 17.00 tiden exakt, och jag försökte plugga lite Historia och Matte, även fast det slutade med att jag kastade böckerna i golvet och la mig ner o halvsov. Så kan det gå...
Har ett ganska soft schema idag med endast två lektioner på hela dagen. Det börjar med en Svenska lektion 9.45 och slutar med ett matteprov vid ett tiden. Kom precis på att jag även har en timmes pianolektion utanför skolan efter det. Så dagen idag lär nog bli ganska så strukturerad iallafall.
Nå här har ni lite bilder från igår..
Puss på er!"

Kommentarer
Postat av: sofia

åhh vad ni är söta tillsammans gumman ! haha kolla där är Gustaf hahah saknar dig och din katt Theo!:D<33

2010-09-15 @ 07:48:44
Postat av: Anonym

är ni tsm???

2010-09-18 @ 21:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0