Godnatt på er

Nu ska jag lägga mig och kolla på film med Fredrik strax. Imorgon blir det inge skola för mig heller. men ska dit på Fredag och lämna en massa försenade papper osv det är alldeles för mycket som händer just nu, men på Fredag så kommer jag att vara i skolan som vanligt och låtsas att allting är frid och fröjd -.- Lär bli hårt men får stå ut den dagen. Jag som på något sett hade sett fram emot GeMu dagarna lite iallafall, och så händer det här. Men imorgon så ska jag först träffa mamma och ringa ett viktigt samtal till Huddinge, följa med Greta på en grej (om hon vill det) gå på arbetsinfot och åka hem till mamma för att vara med henne..ingen förstår...samtidigt mitt i allt så ska jag ha utvecklingssamtal imorgon och sitta och läsa samt lyssna på att ingenting går bra för mig i något ämne, att jag försämrats i de flesta ämnena och att min frånvaro snart är högre än min närvaro. Vet inte vad jag ska ta mig till? Avboka mötet måste jag nästan göra eftersom jag ska på jobbgrejen. Fan vill ju följa med mamma till huddinge också. fanfanfan, livet ÄR HÅRT! bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0