Hämtat ut paket

Gud vilken seg dag! Har varit på otrooligt dåligt humör idag! Allting började på morgonen. Jag satt och spelade thesims3 i kanske två timmar tills mamma började gnälla på att jag skulle komma hem och rensa alla kläder. Jag packade ihop allting från fredde och bar hem på tre astunga påsar. När jag kommigt halvvägs så messar mamma och säger att vi tar allting imorgon. När jag väl kommit hem till mamma så ska vi strax bege oss till skäris för att äta lite. Jag tänkte att jag passar på att hämta paketet sålänge. Men då är både mitt legg OCH pass spårlöst borta! Jag börjar galet leta och tro inte att mitt humör INTE sjunger. Tillslut får jag tag i legget och hämtar ut mitt H&M paket. Jag beställde en Bikini i översorleten S och underdelen i M, tror ni inte att det blivit tvärt om? Jag höll på sprängas av ilska när vi satt på restaurangen och forsade till Toaletten för att testa bikinin iallafall. Som tur var så passade överdelen väldigt bra iallafall, underdelen som då var i storlek 36-S vart ganska tajt och det känns lite som att rumpan sticker ut ganska mycket...suck...Men i helhet så var det inga problem en storlek mindre gör väl inget, blir bara några extra besök på gymmet hehe. Men det verkar absolut inte vara min dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0