Hur kunde jag glömma?

Kommer ni ihåg mitt secret paket från Bubbleroom? Hur kunde jag glömma att avslöja vad den innehöll? Jo grejen är den att jag var inne på Jhonels för några veckor sedan för att testa kenzas nya mocka jacka. Jag råkade då ut för världens jobbigaste försäljare och var säkert inne i butiken en timme! Jackan satt inte alls bra på mig så jag bestämde mig för att testa vinterjackan, eller rättare sagt den med päls. Efter att ha provat jackan i storlek S så tyckte försäljaren att jag skulle testa den i XS, Vist satt den bättre men inte alls så att jag blev förälskad. Precis när jag skulle ta mitt lilla pick och pack och lömna butiken så tar försäljaren fram Kenzas första jacka. Dvs kenza 3. -Jag har redan provat den och nej jag gillar inte den, sa jag och fortsatte gå. -Men här prova den i i storlek 34 en gång bara den kan nog sitta jätte bra. Jag som inte alls var särskillt förtjust i den jackan gick tillslut med på att testa den. Och gissa vad? den satt så jävla bra! Så himla snygg den var när den satt sådär tajt mot kroppen. jag dog nästan. det var som en helt annan jacka. tyvärr så hade jag inte 2200kr på mig nu utan det fick vänta tills lönesdagen. Förra helgen så var jag och pappa i Kista. Jag sprang då runt i heela jävla centrumet för att testa jackan i storlek 34. Dock så var jackan helt slut och när lönesdagen kom dvs i fredags så beställde jag Jackan på bubbleroom (några dgar innan) Så där har ni det. Mitt bubbleroom paket, innehöll en Kenza 3 jacka! Passade alldeles utmärkt nu när min falska skinnjacka från BikBok gått sönder några stygd. Kan inte säga annat än att jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0