Jag.Idag

Ibland vänds allting bara upp och ner på en dag. som idag tillexempel. Men jag kämpar på, det gör jag alltid, och kommer alltid att göra. Mamma pratar om att flytta. Vi har isånna fall en klar lägenhet mitt inne i stan i Sala, läs SALA. Börja om på nytt någonstans, men då blir jag tvungen att byta skola, mamma får hitta ett jobb där osv. Vi får se hur det blir. Men att lämna lägenheten som jag bott i sen jag var ett och flytta till en helt ny stad, ne jag vet inte. Det är skrämmande tankar. Nästan som en mardröm. Samtidigt som det kanske är bra. Kanske var meningen att det skulle bli såhär. Vi ska iallafall åka upp i sommar och bo där i någon månad iallafall för att se hur vi trivs, sen får vi se hur det blir till hösten. men vem vet? kanske ordnar sig allting innan dess? Kanske kan jag få bo kvar här på röda? Det är här jag hör hemma...♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria (Kuung)

Besök min blogg och kommentera; www.maariiiaa.devote.se ;)

2011-05-07 @ 13:37:14
URL: http://maariiiaa.devote.se
Postat av: Nina

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 12:24:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0