Påsklov!

Igår i väntan på att samhällslektionen skulle börja...
Gud vilken dag det var igår. Vid 19.00 tiden i kassan så kände jag bara hur allting började att snurra, jag ville därifrån. Tänk er att ha varit i skolan sedan 8.30 och efter det sprungit till jobbet och slutade 20.30. inte nog med det så hade jag inte tid för att äta någonting heller :S Så när jag kom till Fredrik efter jobbet så hoppade jag snabbt in i duschen, gjorde lite mikromat och pluggade svenska.
Övertrött som jag tillslut blev så somnade jag inte förens 6.00 imorse. Ni hör ju själva, självklart kom jag inte ivög till min första lektion kl 9.00. Omöjligt om inte annat! Inte nog med det så frågade dem om jag ville jobba idag igen, men jag tackade nej. Ska försöka jobba så mycket som möjligt under påsklovet men måste ändå få lite tid över till att vila och skriva lite dikter till Engelskan som jag ligger efter med. Men nu ska jag iväg och möta mamma och hämta ut mitt hemliga paket,
See U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0