Shoppiing!

Kom nyss tillbaka till Fredrik. Bigbrother rullar på Tv skärmen för fullt, Fredrik & Raffe kollar på "The Green Hornet" Och jag sitter här och bloggar.
Gick ju som sagt och shoppade lite med Irena och Navida idag. Lämnade kvar plaggen hos mamma, så därför får ni nöja er med lite printskrinat.
Hittade dock ingen halsduk, men fick med mig två tub-toppar från H&M, en snygg magtröja även den från H&M samt ett navelsmycke i rosa plast. Lite annurlunda men SÅ snygg!
(magtröjan får ni se i ett senare tillfälle, eftersom jag inte hittade någon bild)
Men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för imorgon. Sååå nervös just nu! Vet inte hur jag ska kunna sova inatt ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0