Bakisdag!

Usch! hate it! Att man kan må så dåligt av ändå inte så jävla mycket dricka ändå. Får kräkreflexer bara jag ställer mig upp...Men det är sånt man får ta! Igår kväll var det iallafall sjukt chill faktiskt. Vi möttes upp först jag, Fredrik, Elgeryd, Lena, Niklas, Viktor, och Andrew. Vi promenderade hem till Linus som var själv hemma. Lite senare kom även Malin och Nadya och joinade ;) Där satt vi iallfall ett bra tag och chillade, körde kortspel, sanning/konka dunkade musik osv. Väldigt chill kväll :)
(självklart glömde jag såklart kameran hemma :S)
Testade på smaken Hallon och stjärnfrukost och igår och en klar ny favorit. Päron smakar ju blää :/ Dock finns dem bara i flaskor så det vart lite tungt att bära :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0