Camen suger

Men vad förväntar man sig från en söt minilaptop? Nåja skoldagen gick bra även fast den var ganska seg och onödig. Jag menar ge mig bara mina grejer, låt mig skriva på allt så att jag kan gå...Nåja tre timmar tog det innan jag var färdig för att åka. Jag mötte upp Alex i Slussen och så åt vi Lunch ute innan vi begav oss till Grönan. Känner mig som värsta Grönannörden just nu men hade inte tänkt fixa guldkortet något mer så får väll passa på.
Nu sitter jag här med min nya dator för första gången och har nyss fixat alla uppdateringar! Vid 19.30 ska jag möta upp Navida för att Sola Solarium i 20 minuter. Ajabaja på mig för att sola men tro mig det händer i ofta. I vinter kör jag på Brun utan solen igen MYCKET hälsosammare. Och kan ju inte direkt klaga p åden oranga färgen heller då jag ser precis likadan ut i äkta solbränna av någon anledning :S
Gaaah ska tatuera mig nästa vecka samt fixa håret Navida hjälper du mig? Ska tatueras, färga håret, köpa löshår, nya underkläder, ska köpa smink från grunden, uppgradera Slkortet hihi lööönestaaajm ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Bylger

Heej fin blogg!

Hur mår du då?



kram emma

2011-08-22 @ 19:54:30
URL: http://emmabylger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0