En kopp te och en massa jobb

Har precis ringt ett ganska viktigt samtal och sitter här vid datorn med en kopp hallonte. Igår var jag på andra intervjun i Mcdonalds Nacka. Träffade då restaurangchefen och hade ett ganska kort samtal. Vi var 40 stycken på första intervjun sen så bjöd dem in 8 av dem till en andra och där är då jag just nu. Hm 1 på 8 at jag får jobbet nervöös han ska ringa mig idag!
Imorgon blir en mycket hektisk dag som kommer att se ut såhär...
9.30-15.20 skola
15.45-? Arbetsintervju Donken årsta (som jag kommer avboka om jag får jobbegt i nacka)
16.30-17.15 tid hos Gloria
18.00-18.30 Intervju hötorget ett paintballställe som Sodan fixade åt mig :)
Åhh känns som att jag har ett jobb snart! eller kanske två? blir ju tre med backup event! Kan ju inte lägga på mig för mycket men det är ju bara deltidsjobb så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0